Trött som en liten sten.

Har väldigt mycket svårare att sova på kvällen om jag inte sover en stund på dagen, konstigt nog. Det borde väll vara tvärt om. Klockan börjar bli rätt mycket och jag rätt trött. Sitter i sängen och kilar på scrubs. Har haft väldigt många roligare kvällar än denna. Emil frågade mig varför jag går och lägger mig så tidigt när jag ändå är ledig. Det kanske är något att tänka på. Men helt ärligt... Hur jävla roligt är det att sitta uppe halva natten och göra ingenting?! Då kan jag ju lika gärna sova. Imorgon har jag nog inget speciellt för mig, om jag inte har tur och råkat boka tvättid. Annars kanske det blir en sväng till stranden om det är fint väder. På kvällen kommer nog Gabbe iallafall. Mysigt! Men vi hörs väll imorgon kära vänner. Sov gott. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0