Garderobsstök..

Blev inspirerad till att rensa lite i garderoben. Har hållit på sen klockan halv 10. Eftersom att jag har personliga relationer till alla mina plagg. Vet exakt vart och när jag har köpt dom och sådär så är det skit jobbigt för mig att slänga eller ge bort dom. Det blev iallafall en halv kasse med kläder som ska ges bort och en liten med kläder som ska säljas. Får så ont i hjärtat, men vad är det för mening att ha massa saker som jag ändå aldrig använder?!

Maten står på spisen. Det bli quornbitar i currysås och ris. Får se vad det smakar. Sen är det dags för jobbsök och lite städ innan jag ska ner och möts Emma på torget och handla. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0