Godnatt!

Efter en härligt lång power nap blev jag glatt överraskad av att Amanda kom förbi med cola till mig. Tror inte att det egentligen va meningen men det slutade med att hon gick hem för 20 minuter sen. Har suttit på balkongen och druckit bubbel, delar djupa tankar om världen och haft det riktigt riktigt trevligt. Denna kväll har jag även hunnit städa och diska. Avslutade det hela med tända ljus i hela lägenheten och en varm dusch.

Imorgon ska jag möta upp Gabbe i stan klockan ett, sen ska vi hämta upp Emelie och hennes lilla tjej på centralen. Hela vägen ifrån Hudiksvall åker dom för att fira studenten. Efter det ska vi in och äta på något ställe, sen rantar jag att jag tyvärr måste hem igen. Garderoben är inte städad än och det är något som verkligen måste göras. På torsdag har jag tagit ledigt och då blir det fix med naglar och sånt med Gabbe innan vi åker hem till mig igen och njuter av sista kvällen som gymnasieelever. Helt fantastiskt!

Nu ska jag och katterna 9gaga oss till sömns. Hörs imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0