I skolan.....

Sitter i skolan, två timmar innan jag egentligen behövde vara här. Idag ska vi till bohus fästning. Eftersom att jag va ledig i torsdags hade jag inte fått höra något om att dom hade ändrat tid och grejer. Så när jag vaknar kvar över 8 får jag nästan panik och stressar iväg i tron om att vi ska vara iväg klockan 9... Typiskt.
Nu har jag ingenting att göra fram till 10.40 då jag och Mikael bestämde att jag skulle börja med engelska, vilket är helt onödigt eftersom att betygen är satta.

Hade iallafall en helt fantastisk långhelg med student och utgång, fint besök och riktigt god mat. Kan inte klaga på något. Dessvärre är jag tvär pank men förhoppningsvis ordnar det sig när jag tar studenten på fredag. Lördag ligger jag antagligen hemma och är bakis men på söndag bär det av till Prässebo och kalasfirande för min älskade lillebror Viggolocko. :) Ska bli så härligt att träffa alla igen. Saknar Sandri och Popper, hundarna och resten av Hult släkten så jag håller på att gå sönder.

Ikväll ska jag roa mig med att städa garderoben. Heja heja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0