Kattmys och midsommar funderingar.

Maten blev inte jätte god. Tror att jag hade det i ugnen lite för länge. Det va inte äcklig men något annat hade varit godare. Som tur är står allas favoritmat på menyn idag!

Ligger och myser med katterna och kollar på något program om akon på MTV. Trött som en jävla sten tänker jag nog sova en stund. Ibland undrar jag över hur mycket jag egentligen missar när jag sover så mycket...

Har funderat lite över det här med med midsommar lite. Tänkte ju överraska Amanda som precis har fyllt 18 och kommer hem ifrån Turkiet på fredag, med grill och bärs på stranden. Men eftersom att det ska vara jävla pissväder och vi är så få funderar jag på att åka med sandra och popper till Värmland och fira midsommar där istället. Tror att det kam bli lite roligare. Så firar jag Amanda med något annat när jag kommer tillbaka hem igen. Ända kruxet med det är att jag måste skaffa mig barnvakt. Får fundera en stund till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0