Lördag kväll.

Har haft en helt fantastisk dag hör idag också. Vill aldrig åka här ifrån. Och som vanligt, stannar jag en natt mer än planerat. Jag trivs här, det är här jag vill bo. Kunna kalla mitt hem. Dessvärre kan man inte alltid få som man vill. En annan dag, i ett annat liv kanske jag kan få älska den jag vill älska och bestämma över mitt liv själv.

Vaknade inte förens klockan 12 imorse, gick ner och åt en halv paket rostbröd. Sen tog vi en sväng med hundarna och sen va det dags för vila i två timmar. Resten av kvällen har gått åt till grillade hamburgare, mys på altanen och sommarblomster buketter. Mycket nöjd med dagen! Åker här ifrån rätt tidigt imorgon. Hem till barna och sen ska jag försöka sätta mig och söka lite jobb och slänga upp bilderna ifrån studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0