Mysig förmiddag i Ljungskile med Sandri och memi.

Åkte hem till Prässebo igår igen. Viggo och morbror Adam slutade 9an och det firades med grill och massa rosé. Känns så bra att jag kan åka hit igen utan konstigheter. Ända stora skillnaden nu är att jag inte pussar på Emil och att jag sover på soffan. Mår bra över att ha fått tillbaka min familj.

Tidigt imorse åkte jag, Sandra och Emil iväg till Ljungskile och gick på kärrstegens gård. Myste bland alla underbara prylar i flera timmar innan vi lunchade. Köpte mig två stycken vax kakor ifrån yankee candle. Så när jag kommer hem imorgon kommer hela lägenheten lukta underbart av passionsblomma och prästkragar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0