Tack för att jag får älska dig!

En hel vecka har gått och jag kommer fortfarande inte in på bloggappen. Har lagt ner med att försöka, blir bara så jävla förbannad när jag tänker på det.. Tyvärr lär det inte bli mycket till bloggande nästa vecka heller. Har inga planer på att konka omkring på en dator och jag tror inte heller att blogg.se har bråttom med att lösa problem som verkar röra ensast mig och gabbe.
 
Har i vilket fall haft en helt fantatisk vecka med en helt otroligt härligt böandning av fest och mys! Vädret har varit kanon, god mat, lite shopping, bröllop och massa härliga skratt i ett knottfyllt värmland. Längtar redan tillbaka och kan knappt hålla mig tills nästa gång. Kära vänner som jag håller så nära mitt hjärta och sånt som jag bara älskar. Tack, tack för att jag får älska er!
 
 
Midsommar och bröllop!
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0