Underbar kväll!

Sitter vid surtesjön och kör hänga gubben på berget med gammal kol ifrån grillen. Har grillat majs och druckit mojito hela kvällen. Precis vad jag behövde såhär nära inpå stress och studentfirande. Efter lunch och födelsedagspresent shopping åkte vi ut till Tynnered och hämtade min avi ifrån Nelly. Hämtade ut mitt tråkiga paket med en hatt, en klänning och ett par jätte förstora solglasögon. Det hela slutade iallafall med att vi bestämde att jag skulle sova hos Gabbe.

Imorgon kommer någon Alexandra hem till Gabbe och ska fixa med våra naglar. Har stora förväntningar på tjejen och hoppas på ett exemplariskt resultat. Sen ska vi greja lita inför Gabbes studentmottagning. Sen är det dags att åka hem mot Stenungsund igen och tagga inför fredag och student! Livet blir inte mycket bättre än såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0