All in på Gekås!

Köpte så mycket fint idag. Är verkligen skit nöjd.
Kom ner redan vid 9 och när vi traskade in på Gekås va det typ ingen där.. Men på bara några minuter va det proppfullt överallt! Fick väldigt mycket för pengarna och jag är kanon nöjd med dagen!
Tack lilla Emmis och Felicia, ni är bäst. Älskar er så mycket!



En jätte mysig tjocktröja, en långärmad bli t-shirt, en rosa spets topp,
några par strumpor, ett skärp, trosor och ett par fantastiska byxor.



Jätte fina scrapbooking papper i två olika storlekar, en ugnsvante och grytlappar, Hello Kitty yatzy,
Spelet kampen mellan kvinna och man och en sånn här maskin som tar bort noppror ifrån kläder.




Massa fina blockljus, två fat, glasburkar, och två jätte
fina korgar som jag ska ha i mitt fina fina badrum.



Kattleksaker och katt godis, hittade även kattmynta.



Ett cover stick, en mascara, Clear-up stripes, en pincett,
två stycken flytande kajal, 5 olika sminkborstar och plåster.



Sen sprang jag in på panduro outletten och köpte mig 3 stämplar,
ett fint rosa/vitt band och en svart textningspenna.

Köpte massa andra saker förutom det på bilderna också, tandkräm, duschkräm och sånt. Köpte också ett par presenter och en massa grejer till mamma. Idag är det 5 dagar kvar till min födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0