Back in Stenungsund.

Sitter hemma i min säng och pussas med katterna. Stena verkar ha saknat sin mamma ordentligt denna helgen. Hon vet inte riktigt vart hon ska ta vägen.. Lägger sig på rygg och spinner som en galningn. Hon är så mysig min tjej.

Ska iväg till skolam om ca en halvtimma. Orkar inte egentligen och som förra måndagen känndes det som att det inte va meningen att jag skulle gå upp ur sängen. Emil va så varm och go på andra sidan sängen och Sonya tyckte att hon skulle dela kudde med mig.. Goa tjej. Man skulle haft sig en varm hund hemma varje morgon. Fast då hade jag nog aldrig gått till skolan.
Idag har jag Småföretagande, Engelska b och c.. Slutar vid 3 och sen ska jag hem och tvätta. Jävligt rolig dag.. Behöver handla lite också. Får trösta mig med att det bara är 2 dagar kvar tills jag fyller 20. Längtar jätte mycket. Men när jag tänker efter så kan jag inte komma på vad det är jag längtar efter. Jag fyller år, detta kommer jag endast göra en dag, kommer få massa gratulationer och ett par presenter, sen är det slut.. Då är det ett helt år kvar tills det är min dag igen. Ända bra med att fylla 20 är ju egentligen att man får gå på sstemet, men alkohol kan jag ju få tag på i vilket fall.. Fyfan. Börjar jag känna mig lite gammal nu kanske?! Blir fortfarande lite förbannad på mig själv när jag tänker på att jag är 20 om 2 dagar och fortfarande inte har egen inkomst eller körkort.. Borde man ha tagit lite mer ansvar innan man fyllde 20 och börjat leva ett liv som inte går ut på att ringa mamma så fort man hamnar i en liten knipa?
Jag vet inte.. Idag ska jag iallalfall ringa tärnan om jobb, sen ska jag ringa vårdcentralen och se om jag kan komma ner och ta några prover imorgon. Jag vet inte om jag har berättat det men jag kan inte sitta still för länge för så domnar mina ben bort, när jag vaknar på natten känns det som att jag har brutit vänser överarm och mina händer somnar väldigt lätt nu för tiden.. Funderar över om jag kanske har någon brist på någon vitamin eller något. Hoppas bara inte som säger att jag har fått MS eller canser eller något sånt. FÅR INTE TÄNKA SÅ!!! fan.. får sånn ångest. Ibalnd kan man tro att det bor en liten hypokondriker i mig..

Ska springa ner till bussen nu, missar jag den får Mikel spatt på mig. Hörs sen kära vännerna mina. :)





Hörde denna låten på radion i morrse.. Känner min nästan lite dum för att jag har sånna förutfattade meningar när det kommer till Melodifestivalen. Tycker den va riktigt bra faktiskt. Mer sånt sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0