bomber och granater!

Sitter i Viggans rum och kan knapt andas för att han har sånt jävla högt ljud på tvn. Emil och victor sitter och spelar cod på varsitt xbox fast med varnadra. Fattar inte riktigt hur man kan göra det, men det gör dom iallafall. Allt jag hör är hur dom skjuter med sina pistolet och kastar sina bomber överallt, hör inte ens min egna röst när jag pratar.
Fattar inte grejen med det hela, får bara panikångest och öronsprång.
Har haft en bra dag idag, har inte funderat så mycket över bloggandet och jag har börjat välja bort tillfällena att blogga. Va uppe redan kl halv 8, va i stallet 8. Mockade, fodrade och tog ut hästarna. Sen åkte vi hem, jag åt tomatsoppa till frukost och sen gick jag upp och la mig igen. Vaknade vid 3 och åt en smörgås sen tog jag hundarna i koppel och gick en timmer promenad ungefär. Lekte lite vid sjön, kastade lite pinnar och trixade lite med dom. Fyfan vad jag älskar hundarna. Mina älskade barn!
När vi kom tillbaka satte jag mig och kikade på en film med Sandri, minns inte vad den hette men det va någon tjej komedi om en tjej som började på en internatskola. Den va rätt tråkig. Sen va det mat. Jag fick stekt lax och potatisgratäng. Helt OK!
Imorgon är det 2 dagar kvar tills jag fyller år. Åker hem till mamma på tisdag och sover där så att jag ska kunna få presenter på sängen. Tror bara att jag har varit någon annan stans på min födelsedagsmorgon två gånger, en gång sov jag hos min syster och förra året sov jag hemma. Då fick jag presenter och tårta på sängen av Emil. Jag vill ha det som vanligt. Hos mamma och pappa. Tänkte att jag skulle ha någon slags middag på onsdagen, men jag tror att jag skiter i det. Ingen är hemma eller så, så jag tar mig nog ett glas vin med katterna och njuter av att vara 20. Ska i vilket fall köpa hem något ifrån systemet. Måste faktiskt fira att jag äntligen är 20. Ska bli så spännande!!
Imorgon ska jag upp halv 7. Åker med Sandra till Älvängen och tar 600 där ifrån. Orkar inte ta bussen här utifrån. Den tog så lång tid och så fick jag vänta så länge i lödöse. Kommer vara i skolan typ en timma innan jag börjar. Men det får väll vara så. Kan kanske ta och sova den timman. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0