Borde ju sova..

Mm.. Ligger vaken i min säng hos mamma och pappa. Kan inte slita mig ifrån big brother, men jag har bara ett avsnitt kvar sen har jag tagit mig igenom dom jag har missat.

Livet är då fan underbart med min älskade iPhone handen... Det känns inte dom att den är ny, eller att jag någonsin va utan den. Allt känns som vanligt och för en gångs skull behöver jag inte sätta mig vid en dator för att blogga. Nu kan jag blogga impulsivt och spontant, när som under dygnet det faller mig in. Imorgon ska jag blogga om min 20 års dag och förtella om vad jag fick. Ska ta och försöka blogga ikapp imorgon. Har rätt mycket tid, ska vara hos frissan kl 9, sen ska jag åka och träna med Gabbe, om mina ben tillåter. Mer om det imorgon. Matti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0