Bubbelbad!

Ligger i badkaret med svin varmt vatten. Plaskar omkring bland skummet och det är imma på alla fönster. Fantastiskt hur skönt det kan vara att flyta omkring i vatten egentligen. Det känns så gött i alla muskler efter bodybalance passet också.
Tog inte ut mig lika ordentligt som jag gjorde sist, men det va rätt jobbigt ändå. Fast om jag ska vara ärlig tycker jag att balansövningarna är svårast. Får jobba lite hårdare på det. Jag och mamma pratade igenom det lite och hon tycker att det verkar bara att jag börjar träna så smått. Tråkigt är det i och för sig att jag måste åka så långt. Men en gång i veckan kan jag väll offra dom två timmarna dit. Skulle jag köpa mig ett gymkort så finns det ju sportlife i både Stenungsund och här i Frölunda. Vet ju dock inte vart jag hamnar efter studenten. Men i värsta fall finns det väll sportlife någonstans i Ale också. Tror att det ligger ett i nol..

I vilket fall ska jag ta mig upp ut badet och placera mig i vardagsrummet. Mamma har lagat lax laxbiffar och potatisgratäng till mig. Sen blir det ett projektarbetes rejs. Hoppas på att hinna klart med det ikväll.
Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0