Dag 11. Vad jag tränar.

Tycket att det här är lite roligt faktiskt. Den här frågan.
Jag har aldrig tränat något i hela mitt liv, det är knappt så att jag har varit med på idrotten i skolan för att jag tycker att det är så jävla tråkigt. Ser inget syfte med det hela och sport kommer aldrig bli min grej.
Jag kan tänka mig att springa till bussen ibland om jag vet att jag är sen, men jag skulle aldrig komma på tanken att gå ut och springa en morgon bara för att jag kännde för det. Jag är helt enkelt inte den typen.
Jag har många gånger funderat på om jag skulle börja simma. Det tycker jag är rätt roligt. Simmade mycket när jag gick i 3-5an. Jag minns när jag fick ett simmkort av min storebror i födelsedagspresent. Vad lycklig jag va då.
När jag gick i 8an dansade jag balett ett par gånger. Vi betalade för 12 men jag kanske gick 7 gånger. Tyckte att det va jätte roligt, men när det blev lite mer komplicerat och läraren inte ville engagera sig i att lära mig det jag hade svårt för, gav jag fan i det och slutade. Synd, för jag tyckte ju att det va roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0