Dags att gå och lägga sig kanske..

Sitter och kikar på Bigbrother Med Emma och Felicia, tycker att det är så roligt. Det händer så mycket i huset nu och jag längtar hela tiden efter nästa avsintt. Fan i jävla helvetet att jag inethar 24/7. Menmen, sånt är väll livet.
Ögonen går i kors och jag behöver gå och lägga mig för att jag ska orka gå upp så tidigt imorgon. Ska bli så roligt imon. Längtar så mycket. Hoppas på att kunna fynda mycket roliga saker imorgon. Kläder, lite väskor, kanske någon parfym och en jävla massa inredningsprylar.
Tackar gud för Ullared, vilken smart människa som öppnade Gekås.
Nuväntar sängen. Hoppas på att kunna blogga lite imorgon också. Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0