Dåligt med bloggande..

Åh! känner mig så tvingad att blogga. Jag orkade inte göra det igår och orkar inte egntligen göra det idag heller. Folk vill säkert veta om hur min födelsedag va, möjligtvis också om hur festen va. Men jag orkar inte ta det idag. Har inga bilder och ingeting att skriva.

Igår hämtade jag hem mormors katt och det funkar okej än så länge. Mitsou är framme och sniffar på honom ibland men stena bara fräser. Han har inte varit på lådan än och han har varken druckit eller ätit något. Oroar mig lite. Hoppas på att dom vänjer sig snart.

Vi har hittat varandra iallafall!




Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå, vad ni är fina :D <3

2012-03-12 @ 13:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0