Det går bättre hela tiden.

Nu börjar han anpassa sig ordentligt. Stena är fortfarande grinig men det verkar som att Mitsou berättar för honom att hon snart lugnar ner sig, dom pratar lite ibland och han verkar bli lugnare hela tiden. Mitsou verkar tycka bra om honom och Sluggo vill ha så mycket uppmärksamhet av både mig och katterna. Man märker att han har varit ensam ett tag på sättet han beter sig, han vill helst inte vara mer än en meter ifrån mig och han håller hela tiden koll på vart jag är. 
För tillfället går han omkring och stryker sig mot soffan och växlar mellan att hoppa upp och ner ifrån sängen, skrika lite och kikar nyfiket omkring sig. Han går inte i närheten av buren och jag kan tänka mig att han inte längtar hem ens lite. Det verkar som att han är väldigt nöjd med i att inte behöva vara själv. Han verkar känna sig trygg med mig och han är fantasktisk gosig. Det här kan bli riktigt bra!




Mitt projektarbete va intressant också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0