Helvetes kväll!

Fyfaan! Jag har bara mig själv att skylla för att jag mår såhär, bara mig själv. Slarvar jag inte med medicinen så mår jag kanon. Det är jag 100% medveten om.... Ändå, ändå skiter jag i det. Varje kväll kommer jag på mig själv med att ha glömt den, då är det lätt tänkt att man tar den imorgon istället, för det märks inte så mycket, det är en långverkande medicin...... Men tänker man så varje kväll i nästan två veckor så går det utför... Hetsar upp mig över saker jag inte borde oroa mig över, känner mig ledsen och ensam för att folk inte bombar mig med sms mitt i natten.... Fan! Skärpning.
Blir så jävla arg på vårdcentralen också, när jag ringer och säger att jag tror att jag har något fel i kroppen, att mina ben och armar domnar bort och att jag inte kan ligga på sidan på nätterna för det känns som att jag bryter armarna, när jag säger att jag är nojig över att det ska vara ms, då ger dom mig en tid den 18 april dom fittansiktena.....

Jag orkar inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0