Hemma hos Emma!

Sitter hemma i Emmis kök med henne och Felicia, dricker te och målar naglarna. Har det jätte härligt och jag trivs verkligen här! Har ätit jätte god mat och fikat med Lenas berömda banankaka. Kan inte önska mig så mycket mer. Har skrattat endel och njutit av att få vara mig själv. Mår riktigt jävla bra i det här huset.
Ska upp vid halv 7 imon för att komma iväg och hinna köpa allt jag vill köpa. Hade tänkt att jag skulle handla lite nagelack och strumpor. Sen behöver jag lite nya kläder och lite nya grejer till hemmet. Lite ljus och sånt där. Ska bli så härligt att komma ifrån och bara shoppa gärnet!
Kom aldrig iväg till Angered idag och jag är så glad att jag har en så förlåtande vän. Kom hem kl 3 och skulle ta mig en powernap i en halvtimma.. Vaknade när mamma ringde halv. Men tydligen kom någon och slog mig med en stekpanna i huvet för nästa gång jag vaknade va kl redan halv 5. Blir så förbanand på mig själv ibland. Men nästa torsdag ska jag dit iallafall. Ska verkligen se till att komma iväg. Slarvar bort tiden alldeles för mycket just nu och det kommer antagligen sluta med att ingen frågar mig om något längre för att jag ställer in allting. Men bara så ni vet, kära vänner, så gör jag det inte med flit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0