I valet och kvalet...

Har försökt ladda upp flera inlägg hela dagen men bloggappen tvär vägrar.

Kon hem vid 7 efter en skön dag i prässebo. Missade 08.12 bussen imorse och efter den går det ingen buss förrens 13.46. sjukanmälde mig och chillade på livet istället.
Strax innan jag skulle gå bort till bussen kom Sandra hem. Hon tyckte att det va onödigt att jag skulle ta bussen så hon körde ner mig till lödöse vid 4. På 600 fick jag ett sms om att jag skulle hämta ut ett paket ifrån Nelly. Gjorde det och tog 3an hem sen. Fixade och donade lite och sen kom Felicia upp.

Katterna har varit helt galna och jag har bestämt mig för att börja ta mer ansvar... Som mamma kan jag inte vara hemma 3 dagar och borta 4 dagar i veckan. Det går inte. Mina barn behöver mig mycket mer än så.

I vilket fall är alla klänningar hemkomma. En är för stor, en kommer tuttarna hoppa ur och dom två andra är jag osäker på. Men jag är stenkär! Önskar att jag kunde göra en mix av alla. Har fotat mig i dom och lägger upp bilder på det sen. Annars gör jag det imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0