Klartänkt..

 

Ibland får jag sånna här super impulsiva kickar. När dom slår in får jag rå panik om jag inte får göra det jag har tänkt mig... Ingen kan stoppa mig när jag får mina snilleblixtar. Så är det bra. En av kom övernaturliga superduper snilleblixtarna kom till mig idag.. När jag såg klänningarna som jag nu ska välja mellan. Så blev jag bara ledsen. Den som jag tycker bäst om tycker min mamma är ful och den som jag tycker näst bäst om kommer ser ut som fan tillsammans med studentmössan.. Så jag klickade in mig på nelly och bestälde hem 3 kläningar till.. Ibland hatar jag att det är så enkelt att shoppa.. Verkligen! Men nu är dom hemklickade och om jag kommer iväg till mamma på söndag, så skickar tillbaka 3 av dom och väntar med en, som en nödfallsklänning. Hoppas för mitt liv att någon av dom här är bättre, annars skickar jag tillbaka allihoppa och skiter i att ta studenten!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag sa inte att den är ful, bara att den visar alldeles för mycket. Allt klär en skönhet. Puss

2012-03-28 @ 17:38:44
Postat av: petra ramstedt

Du kommer se fantastisk ut i den mot vänster! Eller den i mitten!

Åhhh alla är så fina!

Fast prinsessan ? Du ser fantastisk ut i allt!

2012-03-28 @ 17:40:00
URL: http://www.nattstad.se/PetraRamstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0