Lång dag i skolan..

Ligger hemma i sängen och gosar med katterna. Det har varit en riktigt lång dag i skolan idag även om jag kom sent. Fick sitta och äta själv för att alla andra redan hade ätit klart när jag kom. Sen fick jag en utskällning av Krister. Han berättade för mig hur jävla värdelös jag va och att jag aldrig kommer få något jobb. Tråkigt att höra sånt. Men det kanske ligger något i set han säger. Kanske inte ens borde söka något jobb om jag ändå inte kommer få något, eller kunna behålla det...

Målade lite och sen hade jag matte. Laddade ner ett nytt spel till iPhone. Rumble heter det och det går ut på att man ska hitta så många ord som möjligt i en fyrkant med 16 bokstäver. Har spelat det i en halvtimma kanske, och jag är helt fast. Precis som jag blev med wordfude och draw something. Dessa jävla spel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0