Mardrömscdnario!

Fy faan! Va precis med om det äckligaste i hela mitt liv...

Släppte it en av katterna och tänkte fota lite vårtecken. Gick omkring i trädgården i min egen lilla värld och filosoferade. Såg katten på andra sidan diket och funderade lite på vad han lekte med.. Gick dit och pratade lite med honom. Först såg det ut som att det va en mask han lekte med och redan då tyckte jag att det va riktigt äckligt.
Ni har säkert ingen aning om att jag har världens jävla fobi för allt som slingrar sig fram. Ormar, ålar, blodiglar och silverfiskar. Det är verkligen något av det värsta jag vet...

Efter en stund tyckte jag att det såg ut som att det va en snigel han lekte med, fast den rörde sig lite snabbare... Katten fick för sig att han skulle hoppa över fiket och vida mig vad det va han hade fångat. När jag såg va set va skrek jag som en liten baby och hoppade iväg som om någon hade bitit mig i röven...
Kattfan hade tuggat av en kopparädla och gett den till mig. Äckelormen fortsatte röra sig och tydligen fick sen för sig att slingra sig RAKT IMOT MIG!!!

Jag önskar för mitt liv att jag aldrig behöver uppleva det här igen. Jag ska flytta in till stan och aldrig mer komma tillbaka! Fyfaan säger jag bara. Fyfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0