Myspys i Prässebo.

Mmm.. Sitter i Viggos rum och tjöter med honom och morbror Nicke. Har det fantastiskt här. Har ätit god mat och duckit gott vin med hela super familjen. Har det så bra här och det blir bara finare och finare för varje gång jag kommer hit.
Kikar lite på big brother medans jag kikar runt på facebook och bloggar lite. Tycker det börjar bli jävligt tråkigt att blogga nu och kan tänkta mig att det beror på att jag bara kan blogga ett par gånger om dagen. Kan inte hålla igång bloggandet och då tycker jag egentligen inte att det är någon ide att blogg alls.. Men jag vill ju. Jag vill ha tillbaka min jävla telefon. Håller på att mögla bort utan den.. På riktigt. Kan fan inte göra någonting utan den. Kan inte ens kolla banken för helvete!! Tänka sig att jag ska hålla ut i en och en halv vecka till.. Kommer ju förfan dö!
Får hoppas på att "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge" funkar i det här läget.
Imorgon ska jag upp tidigt och iväg till stallet med Sandra. Ska ut alla hästar och ge dom mat, mocka och sånt där som man gör i ett stall.. Kl 8 på morgonen. Får väll se hur det går. Imorgon är det söndag och funderar på om jag ska åka tidigt på mångad som förra veckan eller om jag ska åka hem imogon kväll. Men det behöver jag inte bestämma nu. Har inget mer att skriva. Bloggar mer imorgon. Hejhopp!
Försöker försten övertala Sandra och Popper om att jag ska få en häst. Ska ju få en islänning till sommaren, men nu har jag bestämt mig för att jag vill ha sandras gammla häst Ato. Får se hur fan jag ska lyckas med det här. Men dom är rätt så svaga för mina långa ögonfransar och vackra ögon. Så det kanske, kanske går. Om jag har tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0