Night Time!

Det är inte alla dagar man somnar vid 4 och vaknar igen kl 8... När jag vaknade trodde jag att jag hade försovit mig till skolan. Lite läskigt.

Har precis ätit lite mat och ska strax försöka gå och lägga mig. Är faktiskt rätt trött, konstigt nog.
Åker hem till mamma och gör om det sista på projektarbetet. Det va ju lite saker som min lärare ville att jag skulle ändra på. Sen åker jag till Emil på fredag. Där blir det finmiddag och sen åker jag hem på söndag igen.
Orkar inte sova där tills måndag eftersom att jag måste ta bussen 07.19 där ifrån när jag kan ta den 09.53 här ifrån istället.

Tänkte jag skulle kika på det okända på TV4play innan jag sommar, spännande!
Hörs imorgon. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0