Njuter för fulla muggar!

Tig ledigt ifrån skolan idag för att jag skulle hinna klart med projektarbeter och det är faktiskt snart klart. Har 4 bilder klart att måla och sen ska jag skriva vad jag har gjort och hur jag gjort det och sen är det klart.
Sitter på balkongen och har det jävligt gött. Dricker Ramlösa och lyssnar på musik, målar och har det bara bra!
Har städar hela lägenheten + jejas rum och balkongen. Tyckte att det va dags att städa i ordning här ute nu när våren är på väg.

Hade Emma och coffe på besök igår. Drack lite vin och åt god mat. Precis som vilken annan tisdag. Behöver en sånt dag i veckan. Vinet är inte så viktigt, men jag behöver en dag i veckan sär Emma kommer upp gör det hon gör. Fan vad jag älskar dig gumman. Jag hoppas du vet det. Tack också för att du tog mitt diskberg!


Kommentarer
Postat av: Emma H

Älskade Elin!!! Du betyder så galet mycket för mig att du vet nog inte ens! Älskar dig så himla mycket!!! Och vad gäller disken, så självklart ;) <3

2012-03-14 @ 23:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0