Roadtrip!

Sitter i bilen på väg ner till Göteborg och konstmuseet. Ska på utställning med klassen. Det ska verkligen bli skit roligt. Det är Francis bacon och Andy Warhols fantastiska verk vi ska kika på. Overkligt! Frågade min lärare om det va originalen vi skulle titta på, dum fråga egentligen, men så absurt känns det för mig att deras fantastiska tavlor hänger i mitt Göteborg.

Sitter hela tiden och funderar på vad jag ska göra idag. Det känns som om jag har bestämt mig för att göra något. Men jag kan inte för mitt liv komma på vad.. Funderar på om jag har bestämt att träffa någon eller om det är något jag måste göra. Om det nu är så att jag har bestämt något med någon så skiter jag i det. Idag ska jag städa garderoben och göra en resenssion på en film.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Den utställningen hade jag dött för att se :(

2012-03-28 @ 17:22:27
URL: http://dreamchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0