Roplems...

Totalt fylld av ångest fast jag absolut inte borde vara det. Projektarbetet är ju klart nu. Nu borde det inte finnas några som helst problem kvar i hela världen för mig. Men bara för att en jobbig grej försvinner gör tydligen inte dom andra det. Tråkigt nog. 
Känns som att jag borde lägga en viss person bakom mig rätt snart. En person som bara gör mig illa vad den än gör. Hur mycket den än försöker. Det verkar vara menat att skita sig. Är arg och ledsen över det hela tiden och jag VET att jag måst. Men jag vill inte... Inte alls!


Imorgon fyller kära gabbe år. Åker tillAngered och möter upp henne och hennes pappa runt 11 halv 12 någongång. Sen vet jag inte var dagen tar mig. Vet att jag ska en sväng in på systemet bara. *Stolt*
Antar att kvällen bjuder på god mat och god dricka, härligt sällskap och ett sju helvetes firande för tösen. Det är hon värd den där lilla prinsessan. :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0