Shopping på Frölunda torg!

Äntligen är jag klart. Och jag är nöjd. Jätte nöjd faktiskt! Har varit på jakt efter födelsedags present till Gabbe sen kl 10 i morrse. Det är en pärs att gå omkring i alla dessa tusen affärer och veta att man inte kan handla något till sig själv. Slog mig själv på fingrarna mentalt ett antal gånger och varje by affär jag gick in i fick jag påminna mig om att det va till henne jag skulle köpa något.
Men nu är jag färdig och är strax hemma. Tänkte att jag skulle äta lite och börja så smått med den skriftliga delen på projektarbetet.

Hörs sen. Hej!


Kommentarer
Postat av: petra

Jag fyller år på måndag (a)

2012-03-16 @ 12:38:40
URL: http://nattstad.se/petraramstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0