Skolan!

Har haft en helt okej dag i skolan, slutar om drygt 20 minuter. Kom inte förrens kl 10 men det gjorde inte så mycket. Hoppade på textningen och sen gick vi ner till lunch. Åt ett par pankakor och nu har jag Svenska. Jävligt tråkigt men det är inte så långt kvar.
Ska hem och packa lite kläder, ta en power nap och sen drar jag iväg till Angered och träna Bodybalance pass på 60 minuter och sen ska jag tillbaka in till stan och möta Felicia, sen åker vi hem till Emmis.

Åkte in och lämnade Jeja vid tåger runt 7. Ringde koffe och skulle egentligen bara kolla läget, men han fick för sig att jag skulle komma tillbaka in till stan och ta en öl med honom och några till på Kellys. Ångrar mig idag att jag gjorde det. Hade inte speciellt roligt och det gick åt lite för mycket pengar. Träffade visserligen två jävligt trevliga brudar, men det va typ det ända bra. Har nog aldrig träffat så mycket skummisar på ett och samma ställe. Träffade bla en snubbe som klädde sig som bockstensmannen och trodde att han va från 1300-talet. Tydligen hade bussar hem till stenungsund och hem till koffe slutat gå. Det hade vagnarna också, så vi fick ta 11an till Vagnhallen majorna och gå där ifrån och henm till mamma. Hade tänkt att vi skulle gå hela vägen, men när vi kom till kungssten ångrade jag mig och ringde en taxi.

Längtar så mycket efter att det ska bli kväll så jag kan få gå och lägga mig. Är så fruktansvärt trött och jag får inte ens ligga ner i soffan för Mikel längre.. Bara för att jag har somnat i skolan två gånger nu. Ser inte riktigt problemet i det.. Jag tycker att det är bättre att han låter mig sova i en halvtimma så jag kan pristera bra resten av dagen, än att jag jobbar hårt i en halvtimma och bara sitter och gör ingenting sen. Men vi tycker tydligen inte lika där.

Jag vet inte hur mycket mer jag kommer kunna blogga idag, kommer ju inte vara hemma och jag har ju ingen mobil att blogga på. Kanske borde ta mig en bloggpaus nu när jag ändå inte har någon telefon. Frågan är bara om ni hade klarat er utan mig helt i 2veckor.

Kommentarer
Postat av: Emma H

Jag klarar INTEEE bloggpaus haha ;P <3 <3

2012-03-01 @ 14:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0