Studentklänningen är återfunnen!

Japp. Klickade in mig på Nelly.com när jag kom hem. Fick mig en rijäl uppenbarelse när klänningen jag tappade bort igår, helt plötsligt fanns bland alla andra vita underbara klänningar. Fick mig en snilleblixt och bestälde hem 4 klänningar när jag ändå höll på. Folk kommer ju tro att jag är galen när dom läser detta. Men det är rätt smart, enlit mig själv iallafall. Lyssna nu..
Det här med studentklänningar är ju rätt speciellt. Dom ska sitta fint, man ska kunna röra sig i dom, helst ska man kunna använda dom fler än en gång och dom ska inte kosta för mycket. Därför, köpter jag hem 4 stycken, olika såklart. Kan tänka mig att när folk kommer på att studenten börjar närma sig och alla ska köpa en klänning går allting på en gång. Då tyckte jag att det va bättre att jag beställde hem dom 4 som jag tyckte va finast och som inte kostade mycket mer än 500 kr. När dom kommer hem, så provar jag alla. Väljer den som jag tycker är finast och som sitter bäst, och skickar tillbaka dom andra 3. Helt utan att betala något på dom. Jag tycker ialalfall att det låter som en bra idé. Klänningar utan axelband har en tendens att sitta åt som fan över brösten på mig, om dom inte ska vara för långa. Och då känns det tryggt att ha några att välja på i lugn och ro och inte behöva tänka på att dom kanske försvinner om jag inte är tillräckligt snabb. Hoppas bara på att mamma förstår mig och att hon tycker att det är en lika bra idé som jag tycker. Tycker hon inte det är det ju tyvärr försent att ändra på det nu.

Såhär ser iallafall dom 4 jag beställde ut. Vilken tycker ni va finast?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Längst ner till vänster

2012-03-20 @ 17:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0