Studentsnack och dagen som gått..

Ligger i min säng med alla katterna och myser. Har haft en fantastisk dag idag. Vaknade upp bredvid Emil med Sonya i sängen. Tog bussen med lillebror Viggo och vidare till skolan. Handlade och köpte presenter till lilla Petra som fyllde 19 idag. Åkte hem och njöt av att se katterna komma så bra överens. Dom åt till och med från samma tallrik. Lycka.
Sen kom Petra hit, förberedde lite mat och gick ut och grillade. Drack lite vin och hade det gött ute i kylan. Folk tittade på oss som att vi va galna och barnen på gården kom till och med fram och frågade vad vi gjorde..


Ligger och klickar omkring på Nelly och letar studentklänning. Hittade en helt fantastisk som jag blev stenkär i... Men tydligen är den borta nu. Hittar den ingenstans på sidan.. Har letat överallt. Tog kort på den med mobilen och dum som jag är fick jag varken med priset eller märket. Det känns som att jag kanske får gå vidare och hitta något annat. Men fan. Den hade varit perfekt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0