Vårväder!

Ligger på skolans balkong, solar och väntar på att svenskan ska börja. Tror att det va bra för mig att jag sov så länge igår/inatt. Har kommit tid till skolan två dagar i rad nu och det känns jävligt gött faktiskt. Gjorde ett engelska prov imorse och det gick utan problem också. Synd bara att jag slarvade bort mitt glospapper, hade jag inte gjort det hade det nog gått bättre.

Slutar halv 3 idag, åker ner och lämnar lite böcker åt Jeja på bibban. Sen måste jag hem och städa och ta kattlådorna innan jag åker hem till mamma. Sen ska jag bara njuta av att vara hemma och göra det sista på projektarbetet. Måste göra en filmtessension till Maggan tills på måndag också. Skulle lämnat in den idag egentligen, men så blev det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0