Ännu en dag som passerat...

Dagen från helvetet är äntligen över. Har inte gjort mycket annat än att lipa idag. Längtar tills jag vaknar upp ur den hör bubblan av olycka och svartsjuka.

Ligger i min säng och lyssnar på Håkan. Du vet verkligen hur känner, min vän! Livet blir något lättare med tonerna av "gårdkvarnar och skit" i högtalarna. Imorgon väntas en dag av nationella i engelska, besök på galleriet i Stenungsund och en helkväll i tvättstugan. Det låter säkert jätte konstigt, men jävlar vad jag längtar efter att tvätta. Förra veckan när jag skulle tvättat stannade jag kvar hos mamma, dumt nog. Nu har jag typ fyra Ikeakassar med tvätt.... Men jag tycker att det är så skönt när allting är rent. Ska försöka orka med att städa lite hör hemma också. Det va ett tag sen jag gjorde det sist.

Men nu har fröken tjärat färdigt. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0