Äntligen färdig!

Efter att ha hängt i tvättstugan sen kl 4 i eftermiddags är jag ganska trött på allt som har med tvätta att göra. Men nu är det iallafall gjort. Funderar lite över hur allt brukar få plats. Det är inte speciellt mycket mer rum för kläder i garderoben fast det nästan va en månad sen jag tvättade sist. Hade utan tvekan klarat mig ännu en månad till utan att tvätta. Det kanske börjar bli dags för fröken shopaholic att sluta handla massa grejer och kanske börja rensa ut kläder som aldrig används. Jag får nog sova på saken. Jag tycker ju egentligen att jag behöver allt jag har. Men det är ju tråkigt att så mycket kläder aldrig kommer till användning.

Godnatt kära vänner. Vi hörs imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0