Balkonghäng!

Sitter i mina sketna kläder på balkongen, helt slut efter ett jävla städpass. Dricker riktigt gött vin med min käraste vän Mitsou. Han är i och för sig mer intresserad av att spana på fåglarna än att umgås med mig.

Njuter av solen som kikar fram då och då. Har det riktigt bra och jag är nöjd med mig själv förtillfället. Känner mig mer glad än ledsen och det känns som att livet börjar gå framåt igen. Funderade en kort stund på om jag skulle ställa mig och laga någon mat. Sen kom jag på att det ända jag har i kylen är margarin och vin... Så det sket sig. Får väll ta fram någonting ur frysen istället. Eller så slår jag på stort och går ner och köper en pizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0