Du är som att andas.

Ligger ensam och ledsen i min säng. Katterna ligger bredvid och dom verkar inte vara på topp idag dom heller. Lyssnar på massa härlig musik och försöker tänka positivt. Men jag är sne. Tvär sne, helt utan anledning. Har gått och varit bitter på det mesta idag. Börjar bli sjuk och har inte lust med någonting. Börjar längta efter uppmärksamhet. Tycker att det är skit jobbigt att jag inte har någon att ringa och få lite kärlek ett par gånger om dagen. Känner mig faktisk jävligt ensam och lämnad i sticket. Men imorgon är det en ny dag och förhoppningsvis är jag på lite bättre humör då.

Emma va här igår. Åt god mat och drack en jävla massa vin. Det va härligt att vi va helt ensamma. Fick verkligen pratat igenom saker som vi inte tagit upp innan. Känns så jävla skönt att jag har en vän som dig. Hade legat i en hög på golvet i tårar utan dig Emmis. Hade aldrig stått där jag står idag om det inte va för din skull. Skulle inte byta ut dig mot det mest heliga i världen.

Nu är det långhelg också. Har ingenting planerad alls. Känns både bra och dåligt. Har känt att jag inte gör något med mitt liv på sista tiden. Lämnar nästan aldrig lägenheten. Knappt sängen ens. Men snart är det sommar. Då kan man väll hoppas på att det händer lite mer. I mitten av juni åker jag och Emma till Danmark och Ålborg, och i början på augusti drar jag iväg med Jelena till Kroatien. På måndag morgon ska jag iväg till frissan igen också. Kikade lite på bilder ifrån förra sommaren där jag nästan hade vitt hår. Blev väldigt sugen på att bleka det så ljust igen. Trivs väldigt bra i det. Men det återstår att se. :)

Antar att jag får gå upp och sätta på en film eller något sånt. Och om jag känner mig själv rätt är det snart dags att sova. Hörs imorgon. Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0