i planned to keep on breathing

Alla nummer är raderade och känslorna är lagda åt sidan. Så länge jag fokuserar på att hålla dig borta så går det bra! Kanske inte bra, men bättre iallafall! Jag tar en dag i taget och ser vart jag hamnar. Det är inte mycket annat jag kan göra.

Sitter i vilket fall på tvåan ner till stationen. Tidig middag med vin och efterrätt väntar mig idag. Sen får vi se vart kvällen tar oss. Troligen blir det bara mys och massa tjöt. Kan definitivt nöja mig med det. Har inte någon lust alls att beblanda mig med massa fulla människor utan hyfs en dag som denna. Nej, vänner som bryr mig om mig och alkohol på en lagom nivå låter som en bra idé idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0