I väntan på något bättre.

Sitter på Hjalmar och väntar på röd hem. Hade det inte blåst så skönt som det gör idag hade jag nog dött av värmslag. Eftersom att bussarna går så dåligt hemma på helgerna så tänkte jag att jag skulle in på Coop en sväng och handla lite, kanske köpa lite räker i fiskbilen och sådär. Sen tänkte jag faktiskt göra som alla andra i Sverige gör ikväll. Sätta mig med en massa godis och gött och kika på melodifestivalen. Inte för att jag på något sött bryr mig, men det verkar inte som att det kommer hända mycket roligare saker ikväll. Middag behövs kanske lagas idag också. Undrar vad mitt kök kan tänkas bjuda på idag. Är riktigt sugen på spagetti faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0