Ingen roll spelad!

Ligger i min säng igen. Hade velat hitta på någonting en kväll som denna, men fråga är om det finns någon ork. Jag tror inte det. hela Hällebäck verkar ha grillfest, men det är fan ingen som har bjudit mig. Jävla tråkiga grannar jag har.

Är lagom berusad av vin och gulliga kärleksförklaringar över Facebook. Men ändå tror jag att det är dags för mig att slänga in handduken och gå och lägga mig. Något tidigt. Men jag kan inte komma på någonting som skulle vara roligare. Ingen är på väg för att hämta mig eller bara umgås en stund. Det va längesen någon kom hit för att bara hälsa på. Jelena är i Stockholm och Frida är i Kungsbacka, katterna ligger lite överallt i sängen. Ingen känner jag som har en lördag till övers att låna mig heller. Nej, det får bli John blund som tar över. Godnatt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0