Kalaskväll i soffan!

Stel som en liten pinne ligger jag i soffan och gäspar i takt med Jeja. Hejar högt på Sverige och blir lika förvånad varje gång vi får höga poäng. Skriker och gapar och väcker antagligen hela huset. Konstigt nog springer det iväg små adrenalinkickar varje gång jag hör "Sweden" i högtalarna. Mitt undermedvetna kanske bryr sig lite mer om det här än jag gör...
Är härligt insmord i aloe vera lotion och mätt som en sten efter att ha knött i mig en påse chips. Har fått städat lite och bytt lakan i sängen. Ljus är tända i hela lägenheten och det ligger en sån härlig stämning över allt. Vindpustar från öppna fönster blåser runt dofter från ljusen och det luktar sommardrömmar i hela huset. Går och lägger mig lugn i kroppen ikväll. För första gången på länge önskar jag mig en varm arm att sova på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0