Med en liten kille i min famn...

Sitter jag och pustar ut efter provet i soffan. Tyckte nästan att detta gick ännu bättre än det första. Sen har vi ett kvar i matte och sen är det färdigt. Om en månad och 4 dagar så tar jag studenten. Känns hur bra som helst och jag är nöjd med betygen som dom är.

Imorgon ska jag hem till min Gabbe på middag med mys. Ska bli skönt att komma iväg och göra någonting. Slippa tänka så mycket och bara vara. Tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa när jag bara ligger hemma. Fylls av ångest och håller på att spricka bara jag kommer hem. Är så trött på allting som har med hemma att göra. Det har nog mycket med att göra att jag är trött på mig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0