Nu för jag något jag absolut inte borde göra...

Ikväll låter jag telefonen ringa och svarar inte på några sms. Kunde inte låta bli att gå ut en sväng iallafall. Med solhatten långt nerdragen över ansiktet och långärmat sitter jag och myser vid havet med Johanna. Egentligen borde jag ligga hemma och göra ingenting, låta svullnaden gå ner och smörja in brännan. Men jag kan inte hjälpa att jag har svårt att sitta still när det är såhär fantastiskt väder. Skulle jag sitta inne hela kvällen och det regnade imorgon skulle jag aldrig förlåta mig själv. Det är snart dax att promenera hem igen. Tack vädergudarna för att ni äntligen bestämde er för att det va dags för sommarvärme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0