Olycklig.

Nu ska jag ta mig mitt trasiga hjärta och hoppa ner i sängen. Äntligen är dagen slut, imorgon tar vi ännu ett steg mot frihet och kärlek på nya plan.

Har tänkt väldigt mycket idag. Egentligen tror jag att allting handlar om att jag vill ha dig ifred. Fast jag egentligen inte vill ha dig alls. Förstår mig inte på mig själv ibland. Hur kan jag älska en människa som enbart tänker på sig själv och inte skulle lyfta ett finger för någon annans skull? Eller det kanske han gör nu, han kanske är en förändrat kille med dig Emelie. Antar att kärleken är slut när kärleken är slut. Men kan man inte göra det på ett snyggare sätt då? Säga hejdå redan när känslorna började ta slut?

Jag har svårt att förstå dig Emil. Tråkigt nog känner jag dig innan och utan och vet precis hur du funkar. Jag vet hur du tänker och jag vet vad du gör. Hela tiden. Känner inte igen sättet du beter dig på dock. Jag har alltid vetat att du är en stor jävla påse skit. Men att du är elak, det hade jag ingen aning om.
Tänk om du faktiskt inte är den Emil jag lärde känna och älska längre. Tänk om du är någon helt annan, människor förändrar ju än. Kan det vara så enkelt?

Måste sluta diskutera och bolla med mig själv över bloggen. Sängen väntar och jag är skit trött. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0