På väg ifrån en fruktansvärt fart Stenungsund.

I pappas fantastiska tisha och jeansjackan i knät sitter jag och svettas som en gris på röd på väg till Göteborg. Hoppas på att det inte är alldeles för mycket folk i stan idag. Tänkte att jag skulle smita in på lagerhaus och kika på en skärbräda i någon ball färg innan jag åker hemåt. Ska försöka få mamma och pappa att grilla med mig på kolonilotten ikväll. Får väll se hur det går.

Redan kl 9 ska jag vara hos Sobhi imorgon. som sist känns det som att jag ska till tandläkaren. Tror inte att det är någon annan jag känner som springer hos frisören så tidigt som jag gör. Sen på eftermiddagen kommer min älskade Emma. Då ska vi dränka oss i sol och en jävla massa vin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0