Skolhäng...

Ligger i ett av fönstrens i bildsalen. Funderar över om vädergudarna vill att jag ska må dåligt idag. Regnet bara öser ner och jag blir så jävla dyster.

Har haft nationella i eng idag. Båda proven gick åt helvete och jag kunde inte koncentrera mig för fem öre. Det är så mycket jobbiga tankar som spökar i huvudet på mig. Föreställer mig så mycket jobbiga bilder hela tiden. Jag mår illa när jag tänker på allting. Förhoppningsvis har det slutat regna tills imorgon så Emma kan ta bilen så vi får åkt iväg och lämnat kläderna och diverse andra saker. Men jag bestämde mig för att jag behöver vissa saker mer än Emil gör. Min favorit tröja ex. Jag har många varma minnen med den och om jag ska vara ärlig så sitter den faktiskt bättre på mig iallafall... Så den stannar hemma. Tycker han att han vill den tillbaka kan han fan ta sig tid att hämta den själv.

Om 2 timmar börjar tvättiden. Kl 9 ikväll hoppas jag att vi är färdiga. Sen börjar ett maraton med mangling och vikning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0