Tidsfördriv på Hemköp.

Går omkring inne på Hemköp med mamma. Orkar inte prata med någon i h vill bara sova. Känner mig inte som människa och precis som förut vill jag bara lägga mig ner och dö. Antar att jag aldrig kommer gå beta sanningen. Kommer aldrig få veta vad jag gjorde för fel och det gör mig ont!

Sobhi klippte av mig halva håret och det känns bra. Har inga slitna jobbiga toppar kvart som trasslar sig med hårborsten. På måndag om två veckor ska jag tillbaka och bleka utväxten, tona och slinga håret som är kvar. Ska bli riktigt gött. Förhoppningsvis orkar jag ta mig hem idag. Just nu känna det inte så, men jag behöver vara hemma med katterna. Jag kan inte sluta vara mamma för att jag har ont i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0