Varm morgon i Tynnered.

Ligger klarvaken i min säng fast jag skulle kunna sova i en timma till. Är helt galet rastlös... Ligger och lyssnar på Jack Johnson och funderar över vad som ska göras med håret idag. Är jätte sugen på att bleka det riktigt blont igen. Frågan är om jag ska göra det eller prova något helt nytt. Skulle jag slänga mig ut och bara göra något galet? Tänk om jag får för mig att färga det brunt.... Det märker vi efter 12. :)

Klockan är strax 7 och det är redan 15 grader i skuggan på balkongen. Hoppas på att det blir en riktigt varm dag idag. Då ska jag ta med mig min kusin ut på gräsmattan och steka tills solen går ner. Tyckte ju att jag hade bränt mig något igår. Men nu ser man knappt att jag fick någon färg alls. Och med tanke på att jag tar studenten om 18 dagar så kanske jag borde suga i mig all sol jag kan få så jag inte springer ut som en blekfis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0