when you were young

Precis som jag trodde är ångesten och ensamhetskänslorna som bortflugna idag. Vaknade med världens energi och satte igång att storstäder det första jag gjorde när jag gick upp. Har hoppat och skuttat lite till härligt 80tals musik. Har till och med ätit frukost. Det händer ju aldrig annars.

Vid 3 ska jag möta upp min älskade mamma och gå på bio. Det händer aldrig annars det heller. Jag och mamma hittar på alldeles för lite saker tillsammans. Egentligen är hon nog den som jag helst hänger med. Hon har så bra tankar och hon förstår mig så bra. Imorgon kommer min Gabbe hit också, då ska jag se till att laga en pang middag och bjuda på en massa gott att dricka till. Sist hon va här slutade kvällen på Harrys med härliga människor och nya känslor. :)

Dags för att ta en dusch och börja fixa lite. Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0